02.09.2023 Kunsttur til Herning

KUNSTTUR TIL HERNING 2023
Carl Henning Pedersen & Else Alfelts museum
Det er en stor fornøjelse for Kunstforeningen NB at kan invitere sine medlemmer på

Kunsttur til Herning, lørdag 2. september kl. 12:00

Vi starter dagen kl. 12:00 på restaurant Brdr. Price, hvor der bliver serveret en let frokost i form af et lækkert stykke smørrebrød med rejer inklusiv en genstand.

Derefter kører vi selv til Carl Henning
Pedersen & Else Alfelts museum, hvor vi kl. 14:00 får vi en omvisning i den aktuelle separatudstilling med Else Alfelts værker.

Prisen for dagen er 250,- der bedes indbetalt til Vestjysk Bank.
Reg.nr. 8214  Konto nr. 3050 681 563

Tilmelding sker via kunstforeningen-nb@nbgal.dk
Sidste dag for tilmelding er den 25. august.

Transport til Herning foregår i egne biler.
Hvis der er interesse for samkørsel kan det organiseres, skriv da venligst til kunstforeningen-nb@nbgal.dk

Lysende bjerge og ensomme måner indfinder sig med denne udstilling, der fokuserer på Else Alfelts evne til at skabe heling og nærvær. Udstillingen præsenterer kunstnerens fascinerende livsværk af indre og ydre landskaber, der med en særlig følsomhed indkapsler menneskets stræben efter fordybelse og harmoni i en ofte kaotisk verden. Udstillingen er skabt i tæt samarbejde med ARKEN og er den første store retrospektive udstilling med kunstneren de sidste 20 år.

Vi glæder os til en hyggelig dag i kunstens tegn.
Bestyrelsen i Kunstforeningen NB

Restaurant Brdr. Price