Kunstforeningen | Netop nu

Ta´med ud i det blå – Kunsttur til Herning søndag d. 17. marts 2019

KIRKE og COBRAKUNST

Kunsttur til Herning søndag den 17. marts 2019.

Vi mødes kl.11.30 i Hedeager Kirke, GL. Kirkevej 33 i Herning.
Her vil Thorkild NB fortælle om Vilmantas´udsmykning af kirken, som han påbegyndte i 2016 og afsluttede i 2018.
Udsmykningen består dels af et stort maleri, to glasmosaikker og udsmykning af prædikestolen.

Vi kører derefter til Herning Bibliotekernes café og spiser frokost.
Herning Centralbibliotek ligger i gågaden og er et gammelt supermarked, der er ombygget til et spændende ”kulturcentrum” for kommunens borgere.
Parkering: Bag Biblioteket eller på Kougsgaards Plads, hvor der er både P-hus og P-plads.

Kl. 14.30 mødes vi på Carl Henning Pedersen & Else Alfelts Museum, hvor vi får en rundvisning i udstillingen “Sans og Samling”, som er en spændende jubilæumsudstilling, for 70-året for dannelsen af Cobra gruppen.

Prisen for denne spændende tur er kun 125 kr.
Samtidig med tilmeldingen bestiller man frokost – vælg mellem rugbrødssandwich med Parmaskinke (55.- kr) eller Laks (65.- kr); bem. der betales direkte til caféen på dagen.

Beløbet på 125 kr. pr. person indbetales på foreningens konto 8214 3050734667. Tilmelding er først gældende, når betaling er modtaget.

Vi kører i egne biler! Ønsker man kørsel (ønsker) eller tilbyder kørsel (tilbyder).
På indbetalingen noteres om man ønsker Parmaskinke (P) eller Laks (L) og/eller kørsel.
F.eks. skriver man L+P + tilbyder, så ved kassereren at I kommer 2 og har plads i bilen.

Tilmeldingsfrist: senest 12. marts 2019.

Kunstforeningen NB