Kunstforeningen | Netop nu

Arrangementer i støbeskeen

Vi har haft et aktivt efterår i 2020 efter det coronaramte forår.

Selv om Danmark her i begyndelsen af 2021 igen er “nedlukket”, arbejder vi i bestyrelsen videre med at planlægge nye aktiviteter. Det kunne være: kunstbesøg til Ålborg og/eller København, kunstvandring i Viborg, tur til Skovsnogen og Kunstpavillonen i Videbæk, Thorkild fortæller om Phenomenal Viborg, besøg hos en kunstner og forhåbentlig en stor og hyggelig sommerfest.

Under fanen, “Det sker”, kan du læse om såvel kommende som tidligere arrangementer, herunder de fire, vi allerede har afviklet i dette halvår.

Manglende e-mail om arrangementer?

Hvis det ser ud til, at du ikke modtager e-mail om indbydelse til arrangementer, eksempelvis generalforsamling, bedes du rette henvendelse til foreningen:

mailto:kunstforeningenNB@gmail.com

Obs! Kontroller først om e-mail fra foreningen er fanget af dit spamfilter og måske ligger i en fane for uønsket mail, spam, reklame el. lign.