Kunstforeningen | Netop nu

Arrangementer i støbeskeen

Der arbejdes på et aktivt efterår

Efter det stille forår arbejder vi i bestyrelsen på at få lavet flere arrangementer for jer medlemmer.

Under fanen, “Det sker”, kan du læse om de allerede planlagte arrangementer med  Anne-Mette Villumsen samt en spændende kunsttur til Thy. Du kan også læse om tidligere arrangementer, herunder de to vi allerede har afviklet i august i år.

Fredag den 13. november 2020: ” After-party”, efter ferniseringen. Invitation udsendes senere.

Så snart vi ved nærmere, sender vi besked ud!

Manglende e-mail om arrangementer?

Hvis det ser ud til, at du ikke modtager e-mail om indbydelse til arrangementer, eksempelvis generalforsamling, bedes du rette henvendelse til foreningen:

mailto:kunstforeningenNB@gmail.com

Obs! Kontroller først om e-mail fra foreningen er fanget af dit spamfilter og måske ligger i en fane for uønsket mail, spam, reklame el. lign.