Kunstforeningen | Arrangementer

Nyhedsbrev januar 2021

På grund af Covid-19, er det ikke muligt at afvikle Kunstforeningen NB’s årlige generalforsamling i januar. Vi kan på nuværende tidspunkt ikke fastsætte en ny dato, men forventer det bliver efter påske.

Når det igen bliver forsvarligt at afholde større forsamlinger, vil vi med ca1 måneds varsel, udsende en ny indkaldelse, så alle får mulighed for at planlægge.

Galleri NB er også ramt af nedlukning, hvilket betyder, at det ikke er muligt at se de indkøbte værker der, men de kan ses på Kunstforeningen NB’s hjemmeside: www.kunstforeningennb.dk  under: ”Kunst til dig”.

Der er 3 bestyrelsesmedlemmer, der ønsker at træde ud af bestyrelsen, så vi har brug for 3 nye personer, som kunne tænke sig at være med til dette spændende arbejde.

Mødeaktiviteten er ikke voldsom stor, idet vi mødes i ugen op til hver fernisering, for at udvælge kunstværker og afholde bestyrelsesmøde.

De yngste medlemmer af bestyrelsen beskriver i det følgende, hvordan de oplever at være i bestyrelsen:

Som nyt medlem i bestyrelsen har det været en fantastisk oplevelse at være med til at udvælge de værker vi indkøber og planlægge udflugter.

Vi har det sjovt til bestyrelsesmøderne, hvor vi får nogle interessante snakke om kunst og kunstarrangementer. Der har været et godt mix mellem gamle og nye medlemmer, som har givet en god dynamik med kunsten som omdrejningspunkt.”

Søren & Elisa (medlemmer siden jan. 2020)

8. januar 2021

Hvis dette kunne have din interesse, og du har lyst til at høre mere, er du velkommen til at kontakte bestyrelsesmedlemmerne (se hjemmesiden).

Under Danmarks nedlukning, arbejder vi i bestyrelsen videre med at planlægge aktiviteter, som kan være en tur til København, besøg hos en kunstner og forhåbentlig en stor og hyggelig sommerfest.

På bestyrelsens vegne

Eva Mortensen