Kunstforeningen | Arrangementer

• Onsdag 23. maj 2018

Kom og mød Kristian Vodder fortælle om hans seneste udstilling og kunsteriske univers.

• Onsdag den 13. juni 2018

Vi inviterer til en interessant byvandring i Viborg. Thorkild NB Nielsen vil tage os med på en kunstvandring i området vest for domkirken.Vi starter i galleri NB kl. 17.oo og vandrer derfra til nogle af midtbyens mest markante og meget forskellige kunstværker – inklusiv kunstværker, som ikke er offentlige tilgængelige. Alle kunstværker følges op af korte præsentationer og anekdoter.

Kunstvandringen sluttter ved Restaurant For Enden af Gaden, hvor vi nyder en speciel hovedret og et godt glas vin. Vi forventer at slutte omkring. kl. 20.

Tilmelding & pris
Du tilmelder dig ved at indbetale kr. 200 pr. person til kunstforeningens konto:
8214 3050734667 senest fredag den 8. juni. Husk at oplyse navn.